Часті питання та відповіді на них.


  • Як підключитись?
  • Що необхідно для роботи?
  • Як оплатити?
  • Робота в кредит.
  • Який термін дії абонплати?
  • Зміна тарифного плану.
  • Забули логін або пароль?
  • Відсутній доступ в інтернет?

Якщо Ви не знайшли відповідь на своє питання, або у Вас виникли проблеми, телефонуйте нам.

Ми спробуємо допомогти Вам вирішити проблеми, які у Вас виникли віддалено, а якщо це не вдасться, то запропонуємо Вам виклик нашого спеціаліста, для вирішення питання безпосередньо на місці.

Після того як Ви залишите заявку на виклик, наші спеціалісти зв'яжуться з Вами і вирішать проблему що у Вас виникла на протязі 72 годин. Оплата за виклик, використані матеріали і проведені роботи здійсьнюється згідно тарифів і може бути здійснена з особистого рахунку абонента. Кошти повинні бути внесені на рахунок абонентом на протязі 24 годин після проведення робіт.